راهنما

عضویت در سایت

ابتدا از طریق صفحه ورود به سایت، با تکمیل فرم مربوطه و ارائه آدرس و شماره تماس جهت ارسال کالا، در سایت ثبت نام نمایید.

ثبت سفارش

روند ثبت سفارش در این وب‌سایت بر پایه سادگی و راحتی برای شما ایجاد شده و شامل هیچ پیچیدگی خاصی نمی‌باشد. اما به طور خلاصه برای ثبت سفارش، مراحل زیر را دنبال کنید:

1. محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید تا به صفحه نمایش اطلاعات آن منتقل شوید. 2. بر روی دکمه‌ی افزودن به سبد خرید کلیک و صبر کنید تا پنجره‌ای به منظور موفقیت عملیات نمایش داده شود.3.بر روی دکمه‌ی مشاهده سبد خرید یا لینک سبد خرید کلیک کنید.4. در صفحه سبد خرید، محصولاتی که انتخاب کرده‌اید را مشاهده می‌کنید. امکان ویرایش تعداد و حذف هر یک وجود دارد. پس از بررسی محصولات، بر روی دکمه‌ی ثبت سفارش کلیک کنید.5. در مراحل بعد، فرم‌ها با توجه به محصولاتی که انتخاب کردید و وضعیت عضویت شما، متفاوت خواهند بود. مراحل را گام به گام پیش روید و اطلاعات را ثبت کنید تا فرآیند ثبت سفارش شما تکمیل شود.6- در قسمت شیوه ارسال سفارش ، بنا بر تمایل یکی از گزینه ها را انتخاب نمایید. 7- در پایان به صفحه بانک منتقل می شوید و ضمن پرداخت سفارش شما تکمیل می گردد.

*نکته مهم*

حتماً در هنگام ثبت سفارش به منظور ارائه هرچه بهتر خدمات، درج اطلاعات کامل شامل ( استان، شهرستان، شهر، خیابان، کوچه، پلاک و کدپستی و تلفن همراه ) الزامیست، بدیهی است مسئولیت هر گونه عواقب  ناشی از عدم ارائه کامل اطلاعات پستی برعهده مشتری است.

تحویل سفارشات

سفارشات ثبت شده توسط مشتریان ، از ساعت 11 صبح روز کاری بعد، پس از انجام مراحل مربوطه به پیگیری پرداخت (در صورت تایید پرداخت توسط بانک) ،در فروشگاه آماده سازی به ترتیب الویت ثبت سفارشارت به تناسب آدرس مشتریان  ارسال می گردد. در حال حاضر سفارشات مشتریان از دو طریق ارسال می گردد : الف: ارسال پستی برای مشتریان ساکن تهران و سایر شهرها . ب: ارسال از طریق اسنب فقط برای مشتریان ساکن شهر تهران . در هر دو حالت هزینه ارسال به تناسب آدرس محل سکونت بر عهده مشتری خواهد بود. لازم به ذکر است در صورت تمایل به دریافت کالا در سریع ترین زمان ممکن می توانید ضمن هماهنگی با فروشگاه از طریق تماس تلفنی کالای خود را بصورت حضوری دریافت نمایید.

*سفارشات ایام نوروز*

سفارشاتی که در ایام تعطیلات نوروز ثبت می گردد بعلت تعطیلی شرکت ملی پست، صرفاً در روز های کاری پردازش و تحویل پست می گردد و متعاقباً ممکن است نسبت به ایام عادی زمان بیشتری تا دریافت کالا سپری گردد. 

پیگیری سفارش

برای اطلاع از وضعیت سفارش‌های خود، پس از ورود به پنل کاربری، سفارش مورد نظر را انتخاب کنید تا اطلاعات تکمیلی آن، نمایش داده شود. در صورتی که سوالی دارید، با ثبت تیکت از طریق منوی پشتیبانی از راهنمایی ما بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است فقط به تیک هایی که از طریق منوی پشتیبانی ثبت می گردد پاسخ داده می شود. همچنین در صورت عدم درج کامل آدرس پستی مسئولیت هرگونه عواقب بر عهده مشتری می باشد.

پیگیری مرسولات پستی از طریق سایت شرکت ملی پست

آیا امکان پرداخت از طریق کارت بانکی وجود دارد؟

بله. برای پرداخت الکترونیک کافی است کارت بانکی شما به شبکه شتاب متصل باشد و رمز دوم آن را دریافت کرده باشد. پرداخت از طریق درگاه امن بانکی به صورت رمزنگاری شده (https) انجام خواهد شد و اطلاعات کارت شما نزد بانک محفوظ خواهد ماند.

 خرید عرفی برای همکاران

 پس از طی مراحل تأیید اعتبار و هماهنگی لازم با فروشگاه ، همکاران می توانند مبلغ خرید عمده را به صورت اعتباری از طریق ارائه چک بانکی پرداخت نمایند. دریافت چک در زمان تحویل کالا می باشد، برای همکاران ساکن تهران چه  نماینده خریدار جهت دریافت کالا مراجعه کند و چه کالا به آدرس خریدار  ارسال شود، تحویل کالا با دریافت چک با تاریخ علی الراس فاکتور صورت می  پذیرد. و برای همکاران خارج از تهران  ارسال کالا برای خریدار در قبال دریافت تصویر چک به همراه قبض پستی ارسال آن می باشد.